Zverejnené

Po úspešných kampaniach, výsledkoch z minulého roka a neustálom dopyte zo strany našich klientov, sme sa rozhodli expandovať aj na ďalšie zahraničné trhy.

Od začiatku roka sme nadväzovali kontakty a pripravovali naše služby pre vstup na poľský trh, kde je kupónový marketing na výraznom vzostupe. Nájsť nás tu môžete pod názvom PAKIET PLUS Sp. z o.o.. Po úspechu startupu spred 3 rokov na tuzemskom a českom trhu je vstup na ďalšie trhy významným krokom pre vytvorenie integrovaného systému offline marketingu pre našich klientov, ktorý bude združovať obrovskú cieľovú skupinu, až 6 miliónov aktívnych online nakupujúcich.

Siete internetových obchodov majú tak jedinečnú príležitosť zacieliť a získať si nových zákazníkov vo všetkých troch krajinách. Ak pôsobíte aj na poľskom trhu, budeme radi pokiaľ sa teraz zaregistrujete aj do siete PAKIET PLUS – Registruj sa.

Poľsko – trh na ktorý vstupujeme

Poľsko je jednou z najľudnatejších východoeurópskych krajín Európskej únie s počtom takmer 40 miliónov obyvateľov, ktorá patrí medzi územia s najvyšším a dlhodobo najstabilnejším hospodárskym rastom v Európe. Počet internetových obchodov v Poľsku od roku 2009 vzrástol na viac ako 12 tisíc. Najnovší prieskum spoločnosti Gemius prezentuje, že poľských užívateľov internetu, ktorí aktívne nakupujú online je už viac ako 70 % a hlavným motívom je predovšetkým vidina úspory peňazí a času.

Poliaci sú celosvetovo známi tým, že radi šetria, a s tým súvisí významný rast popularity porovnávačov cien a zľavových serverov, ktoré pravidelne využíva už 56 % poľských užívateľov internetu. Prudko stúpa aj trend online nakupovania cez mobilné telefóny, tablety či iné zariadenia, až o 36 % oproti predchádzajúcemu roku a Poliaci sa nebránia ani úhrady za tovar priamo, online kreditnou kartou. S úsporou času súvisí zaujímavý trend poklesu nákupov na online aukciách. Podľa štúdie až 85% nakupujúcich dáva prednosť variante „Kúpiť teraz“ pred prihadzovaním v aukcii.