Z pohľadu spotrebiteľov sú reklamné prílohy vkladané do balíkov alebo časopisov jednou najužitočnejších foriem reklamy. Spotrebitelia ich prijímajú pozitívnejšie ako reklamu z televízie, rozhlasu alebo iného reklamného média. Je to jediné offline médium, ktoré oslovuje 100 % online zákazníkov.
Prinášame jedinečné koncepty
1. Presné cielenie na cieľovú skupinu zákazníka
Vašich potenciálnych zákazníkov oslovíme podľa definovanej špecifikácie. Spojíme vás s najsilnejšími e-shopmi a vydavateľmi vo viac ako 20 krajinách Európy.
Vašich potenciálnych zákazníkov oslovíme podľa definovanej špecifikácie. Spojíme vás s najsilnejšími e-shopmi a vydavateľmi vo viac ako 20 krajinách Európy.
2. Jedinečnosť ponuky rozhoduje
Naplánujeme za vás optimálnu formu komunikácie. Pomôžeme vám pri vytvorení optimálnej reklamnej prílohy alebo kupónu a zabezpečíme ich výrobu.
Naplánujeme za vás optimálnu formu komunikácie. Pomôžeme vám pri vytvorení optimálnej reklamnej prílohy alebo kupónu a zabezpečíme ich výrobu.
3. Správne načasovanie kampane
Zaistíme, aby vaše materiály boli doručené v správnom okamihu správnym potenciálnym zákazníkom.
Zaistíme, aby vaše materiály boli doručené v správnom okamihu správnym potenciálnym zákazníkom.
4. Každú kampaň optimalizujeme
Pri každej kampani sa snažíme nájsť optimálny pomer medzi cenou a zásahom kampane. Je vždy na vás, či sa zameriame na optimalizáciu výsledkov alebo na čo najväčší počet získaných zákazníkov.
Pri každej kampani sa snažíme nájsť optimálny pomer medzi cenou a zásahom kampane. Je vždy na vás, či sa zameriame na optimalizáciu výsledkov alebo na čo najväčší počet získaných zákazníkov.
Vkladané reklamné prílohy sú ako osobná konzultácia s odporúčaním
Naše kampane fungujú
Osobný kontakt doma
Kontakt s reklamnými materiálmi čoraz viac rozhoduje o úspechu kampane. Otvorenie balíka s benefitom v podobe zľavového kupónu alebo reklamnej vzorky predsa poteší každého.
Pocit prijímateľa slobodne sa rozhodnúť
Zákazník pri tejto forme reklamy nie je pod tlakom a má pocit, že jeho rozhodovanie je slobodné.
100 % merateľné kampane
V závislosti od nastavenia mechanizmu kampane sú k dispozícii rôzne metódy vyhodnocovania a merania konverzii a výsledkov kampane. Offline kampane je možné merať online.
85 %
ľudí považuje tlačené zľavové kupóny za užitočné
42 %
respondentov si prílohu prečíta a navštívi stránky inzerenta
18 %
opýtaných by odporučilo ponuku známym