Okrem e-shopu prináša navyše aj vlastný časopis ZOOT s najnovšími trendami a informáciami zo sveta módy a zároveň inšpiruje svojimi pravidelnými blogmi. Cieľom kampane klienta bolo odovzdať radosť úplne novým online zákazníkom v podobe darčekového voucheru v hodnote 10 EUR na nákup v internetovom obchode www.zoot.sk.
Ako komunikačný nástroj bol zvolený exkluzívny zľavový kupón prezentujúci príchod jarnej sezóny s trendovými trenčkotmi s heslom „trenčkot v ktorom každá žena dostáva komplimenty každý deň“. Kampaň bola smerovaná k podpore e-shopu s celkovým trvaním 2 mesiace.
Druhým cieľom bolo rozšíriť povedomie o Výdajniach radosti, ktorých je dnes na Slovensku 11 a umožňujú zákazníkom pri objednávke tovaru ešte dnes, už na druhý deň vyskúšať si ho a zaplatiť len za to, čo zákazník naozaj chce.
Zaujímavé a inšpiratívne.