Táto forma komunikácie bola vhodná hlavne pre obchody predávajúce plavky, opaľovacie krémy, letné oblečenie či kufre. Kampaň ponúka všetko, čo by nemalo chýbať v batožine letných dovolenkárov.
Táto forma komunikácie bola vhodná hlavne pre obchody predávajúce plavky, opaľovacie krémy, letné oblečenie či kufre. Kampaň ponúka všetko, čo by nemalo chýbať v batožine letných dovolenkárov.
Presýtený trh núti predajcov prichádzať stále s novými, kreatívnymi riešeniami, ako sa odlíšiť od konkurencie a nestratiť sa v záplave ostatných e-shopov. Ako osloviť zákazníka a dať mu pridanú hodnotu, aby ste získali kontinuálny nárast tržieb a budo ...
Prečo nevyužiť na komunikáciu so zákazníkmi vaše vlastné balíky? Udržať si existujúcich zákazníkov je pre väčšinu firiem výrazne lacnejšie, ako získať nových. Vklady do balíkov sú mimoriadne efektívnou, ale lacnou reklamou pre každého.