Zverejnené

Komunikačným nástrojom bol zľavový voucher s kupónom na 20 %-nú zľavu na celý sortiment.

Kupónová kampaň pre online predajcu nábytku – Möbelix

Koncept kampane so zameraním na cieľovú skupinu domácnosť a bývanie sme zrealizovali prostredníctvom vkladov do balíkov a online inzerciou cez kupónový portál vasekupony.sk a vasekupony.cz.  Platnosť kupónu vzhľadom na segment – nábytok, bola nastavená na 3 mesiace.

Výsledok kampane bol pre klienta pozitívny a tento kanál mu priniesol 10 % úplne nových zákazníkov, ktorí v e-shope Möbelix ešte nikdy nenakúpili. Významným elementom kampane bola celková hodnota dokončených nákupov, ktorá bola omnoho vyššia ako priemerná hodnota nákupného košíka, ktorú klient dosahoval využitím štandardných nástrojov neadresnej distribúcie.

Zľavový kupón zároveň využili zákazníci pre nákup najmä nezľavnených tovarov, aj keď to nebolo podmienkou pre uplatnenie zľavy. Zľavovým voucherom s kupónom na 2 0%-nú zľavu na celý sortiment sme dokázali u zákazníka vyvolať nielen dopyt, ale podmienili sme ho ku nákupom s vyššou hodnotou oproti drobným nákupom, ktoré bežne zákazník realizuje bez kupónov.

Respons zrealizovaných nákupov na Slovensku predstavoval  0,42  % a v Českej republike 0,34 %. Vzhľadom na špecifický segment tovaru zľavový kupón využilo 60 % nakupujúcich až v posledný mesiac platnosti voucheru. Tento údaj potvrdzuje, že kampaň bola nastavená správne, keďže pri kúpe tohto druhu tovaru sa u zákazníka predlžuje rozhodovací proces oproti kúpe tovaru bežnej spotreby.

 

Chcete patriť aj vy medzi našich spokojných klientov?

Kontaktujte nás na 0903 997 225 alebo na info@balikplus.sk