Poznáte internetový obchod Oblečsadoroboty.sk?
Každé ráno rieši väčšina z nás tú istú otázku: „Čo na seba do roboty“. Ak vám navyše pri práci hrozí vznik pracovného úrazu vykonávaním fyzickej práce, musíte o vašu výstroj dbať o čosi viac ako administratívny pracovník.
Poďakovanie v podobe zľavových kupónov
Aj napriek špecifickej cieľovej skupine sa majitelia e-shopu rozhodli spríjemniť svojim zákazníkom aj čas, keď nepracujú. Ku každej objednávke prikladajú zákazníkom poďakovanie za nákup – obálku LOYALITY PLUS. Tá je naplnená zľavovými poukážkami. V podobe tohto malého darčeka, si môžu urobiť radosť pri nakupovaní z pohodlia ich domova, a navyše ušetriť.
Ciele komunikácie
Grafika obálky komunikuje headline „Ďakujeme, že sa do roboty obliekate s nami“. Čo sme touto kampaňou chceli dosiahnuť?
- potešiť svojich zákazníkov,
- budovať si s nimi vzťah,
- odlíšiť sa od konkurencie a
- informovať ich o mieste, kde nájdu stále nové akcie, testy produktov a novinky.
Okrem pribaľovania tejto formy poďakovania do všetkých online objednávok v e-shope je obálka odovzdávaná aj priamo na predajni zákazníkom, ktorí uprednostňujú návštevu kamennej predajne, čo zvyšuje efektivitu celej kampane.