Klient

Cieľ

Definuje cieľovú skupinu a ciele kampane.

Produkty

DL leták
Produktový katalóg

Služby

Vklady do balíkov
Kupónový katalog

Rok

2019

O kampani

Klenoty Aurum patrí k najväčším predajcom šperkov a hodiniek nielen v Čechách, ale aj ďalších krajinách. Aj preto si vyberá silných partnerov pre oslovenie nielen súčasných, ale aj nových zákazníkov a zvýšenie predaja.

Na jar tohto roku zopakovala úspešnú akvizičnú kampaň z minulých rokov s českou pobočkou BALÍK PLUS. Ako vlani, tak aj pre tento rok si vybrali novú tvár svojej značky, a to Daru Rolins.

20% zľava

Kampaň bola cielená na skupinu ženy 30 – 45 rokov so zameraním na módu, kozmetiku, rodinu a domácnosť. Cieľom kampane bolo nielen predstavenie novej tváre spoločnosti, ale aj nové série šperkov a hodiniek, ktoré podporili luxusnou zľavou -20% pre e-shopovej zákazníkov www.klenotyaurum.cz. Nemenej dôležitým cieľom bola aj komunikácia kamenných predajní v rámci Českej republiky formou vloženého leporela.

Kampaň v číslach

285 tis
návštevníkov
60%
ženy
19 tis
kupónov
Priemerná konverzia 6%
8 000
e-shopov
7
krajiny pôsobenia
Kampaň v číslach

Ďalší z krokov spolupráca bola komunikácia exkluzívneho produktového katalógu s názvom “Brilantná kolekcia 9999 Sk”.

Ako v minulých rokoch, tak aj tento rok, už kampaň dosahuje veľmi pozitívne výsledky. BALÍK PLUS s klientom aktívne vymýšľa ďalšie modely spolupráce, ktoré budú naďalej podporovať brand spoločnosti a oslovovať ďalšie nových zákazníkov, čo povedie k predĺženiu spolupráce aj na budúci rok.