O kampani
Sezónna zmena šatníka je témou, ktorú e-shop www.urbanstore.sk využíva pre svoju jesennú kampaň. UrbanStore sa rozhodol rozšíriť svoje marketingové aktivity aj prostredníctvom exkluzívneho voucheru. Cieľom tejto kampane je získať nových zákazníkov, budovať povedomie o značke a upevňovať svoje postavenie medzi módnymi e-shopmi na trhu.
Charakteristika kampane
Prostredníctvom siete BALÍK PLUS majú naši klienti možnosť osloviť aktívne online nakupujúcich zákazníkov vo viac ako 1500 partnerských e-shopoch na českom a slovenskom trhu. Práve to vytvorilo ideálny predpoklad pre začatie spolupráce medzi nami a UrbanStore.
Do viac ako 80 000 balíkov sme spoločnými silami vložili exkluzívny zľavový kupón na výhodný online nákup so zľavou v hodnote 4 €. Nakupujúci mohli kupón uplatniť na kompletnú ponuku sortimentu e-shopu.
Dôležité je načasovanie kampane
Načasovanie spustenia kampane a distribúcie voucheru v balíkoch bol zvolený práve v čase sezónnej obmeny šatníkov. Keďže letné šaty nahrádza jesenné a zimné oblečenie a topánky, očakávali sme „veľké nakupovanie“ práve v segmente móda (oblečenie), obuv či doplnky. Dĺžka platnosti kupónu (až do konca roka) poskytuje priestor využitia zľavy aj na nákup vianočných darčekov. Už teraz sme tak schopní ovplyvniť rozhodovanie klienta pri výbere e-shopu, v ktorom bude nakupovať.
Vytvorenie cieľových skupín
Adekvátnou segmentáciou voucher oslovuje klientov nielen podľa VEKU a POHLAVIA, ale aj podľa preferencie kategórie ako MÓDA, KRÁSA či ŽIVOTNÝ ŠTÝL. Tieto kategórie patria medzi najsilnejšie segmenty na trhu so zaujímavou návratnosťou investície práve v tomto období.
Zvolená printová forma akvizičnej činnosti je len jedným z kanálov celkovej marketingovej stratégie UrbanStore. Prispeje k získaniu nových zákazníkov a nadviaže s nami efektívnu a dlhodobú spoluprácu.