Zverejnené

Získajte si pozornosť zákazníka nielen grafikou vášho reklamného materiálu, ale ponúknite mu možnosť otestovať váš produkt.

Koncom leta bola v rámci siete BALÍK PLUS realizovaná kampaň pre klienta predávajúceho pracie gély značky Surf.

Cieľom kampane bolo uvedenie produktu na trh, podpora poznania a povedomia o produkte, zvýšenie samotného predaja vkladaním vzorky pracieho prášku formou gélu zákazníkom nakupujúcich v módnych e-shopoch, ktorí tak mali možnosť hneď otestovať si jednorazovo pranie s novým gélom. Zmyslom komunikácie bolo odovzdať zákazníkom poslanie objavenia vône čistej bielizne, očariť vybranými kvetinovými kombináciami, a prezentovať kvalitný produkt formou žiarivej čistoty a účinnosti praní.

Radi si pri dobrej knižke vychutnáte aj chutnú kávičku? V tomto duchu sme počas augusta realizovali pre spoločnosť Nestle semplingovú kampaň, distribúciou vzorky 2g instantnej kávy Nescafe Gold Barista. Partnermi, ktorí dané vzorky kávy prikladali ku svojim objednávkam, boli najmä knižné e-shopy. Dôvodom bolo, aby si zákazník mohol čítanie novej knihy spríjemniť vychutnaním lahodnej kávy akoby ju dostal pripravenú od profesionálneho baristu. Kampaň sme realizovali na slovenskom a českom trhu v celkovom objeme 20 000 kusov.

Prostredníctvom tejto formy marketingovej komunikácie dokážete pôsobiť na zákazníka pomocou dodatočných podnetov, čím u neho iniciujete záujem o nákup vašich výrobkov alebo služieb. Zákazník sa tak aktívne zúčastňuje na vašej komunikácii a vyvolávate v ňom pozitívnu reakciu.